Yüreğinin sesini dinle, o seni doğru yere götürecektir...

09:00 Unknown 0 Comments


Herkese günaydın. Bu sabah, güzel bir güne uyandım. Önce biraz doğanın sesini dinledim, ardından bir fincan kahve. Elbette güzel bir müzik eşliğinde!

Tahmin ediyorum ki, hepiniz bir telaş içerisinde, haftanın ilk ve yoğun gününü yaşıyor. Kalabalık ve gürültülü bir sabah trafiğinin ardından işlerinizin başına geçtiniz. Kiminiz bilgisayar başında, kiminiz toplantıda, kiminiz bir televizyon programında, kiminiz şantiyede...

Hep bir mücadele, hep bir koşuşturmaca. Nereye kadar? Hızlı yaşıyoruz ve acele. Hızlı olmasına diyecek bir lafım yok ama, bu acele niye? Bütün bu koşuşturma ve kalabalığa rağmen, aslında birey olarak yalnızdır insan. Yalnızlık çaresizlik midir! Yalnızlığın çaresizlik olduğunu bilir herkes. Ayrıca herkes, hayellerinin peşinden koşarken, ayağına takılan engellerin yarattığı hayal kırıklığı ile yine de mücadele eder. Hiçbir zaman mücadeleyi bırakmayın. Ve her zaman küçük hedefleriniz olmalı. Belki nasıl benzetme diyeceksiniz ama, bir Atasözü “Damlaya damlaya göl olur” der. Sizinde küçük hedefleriniz olsun. Çünkü, küçük ve önemsiz gördüğümüz şeyler birikerek büyük şeyleri meydana getirir. Böylece, ulaşmak istediğiniz hedefinize ulaşırsınız. Vazgeçmeyin! Yüreğinizin sesine her zaman kulak verin. Şimdi yine böyle yazarak, çok değerli ve özel birini andım. Bu söz bana bırakılan güzel bir mirastır. “Yüreğinin sesini dinle, o seni doğru yere götürecektir”... Eğer, hala daha okuyorsanız, hepinize iyi haftalar dilerim.. 

Sevgilerimle, 

Atiye xxx

You Might Also Like

0 yorum: