Mutluluk paylaştıkça çoğalır, mutlu olmak için zaman ayırın..

08:02 Unknown 0 Comments


Yağmurlu bir günden merhaba..
Dışardan gelen yağmur sesi eşliğinde ben de aldım elime kalemimi..
Mutluluk;
Nedir mutluluk? Mutluluk duygusu, bir insanın sahip olabileceği en güzel duygudur. İnsanın göz bebeklerinin gülmesi, kalbinin bir kuş gibi kanat çırpmasıdır. Mutluluk, bazen çok istediğimiz bir şeyin gerçekleşmesin de, bazen hayatta başarıyı yakaladığımız da, bazen de sevdiğimiz insanların yanımızda olmasıdır. Bazıları için mutluluk, para da gizlidir. Ama çok para, mutsuzluk getirir. Önemli olan, bardağın dolu tarafından hayata bakabilmektir. Her durumda, hayatın bize getirdiklerine iyi tarafından bakarsak mutluluğu hayatımıza davet etmiş oluruz. Çünkü, mutsuz olmak çok kolaydır. Asıl mesele mutlu olmayı başarabilmektir.
Paylaşmak;
Byron “Mutluluğu tatmanın tek çaresi, onu paylaşmaktır” demişti.
Bir gerçek vardır. O da mutluluğun bulaşıcı olması ve paylaştıkça çoğalmasıdır. İnsan, mutlu olduğu zamanlarda bu mutluluğunu yakınları ile paylaşmak ister. Paylaştığımız zaman mutluluk çoğalacaktır. Böylece, kocaman bir dalga olup dünyayı saracak.
Daha önceki yazımda da söylemiştim; “Mutluluk verin ki, o size geri dönsün”.
Zaman;
Mutluluk, küçük ayrıntılarda gizlidir. Ve zaman çok hızlı akıp gidiyor. Belki de, mutlu olmak için çok fazla zamanınız kalmamıştır. Bilemezsiniz! O yüzden, hayatınızdaki ayrıntıları yakalayın. Ben, zamanımın çok kısa bir bölümünü bu yazıyı yazmaya ayırarak mutlu oldum. Eminim ki, hayatlarınız da mutlu olmak için farketmediğiniz küçük ayrıntılar vardır. Onları yakalayın..
Sevgilerimle,

Atiye xxx

You Might Also Like

0 yorum: