Az ego, çok mutluluk!

09:35 Unknown 0 Comments




Herkese merhaba. Biraz da ego ve bencillikten konuşalım. Ego, ben, benlik demektir. Ve benlik duygusu herkeste vardır. Eğer siz varsanız, egonuz da sizinledir.

Sürekli olarak cümlenin başında ‘ben’ kullanmak bencilliktir. Egonuz yüksekse bencilsiniz demektir. Ben buyum, ben böyleyim, ben yaparım, ben istiyorum v.s. gibi ‘ben’le başlayan cümleler kuran kişi ciddi derecede bencildir. Sadece kendini düşünen kişi, yaptığı herşeyi kendisi için yapar.

Uyanın artık! Evrende yalnız değilsiniz. Ve Dünya sizin etrafınızda dönmüyor. Yüksek ego ile yaşamaya devam ederseniz, bu durum sizi büyük kayıplara ve üzüntülere sürükleyecektir. Çok hırslı olabilirsiniz. Herşeye sahip olmak isteyebilirsiniz. Fakat, egonuzdan kurtulamazsanız yalnızlaşırsınız. O çok sevdiğiniz benliğinizle baş başa, yalnız kalırsınız.

Herkes, mutluluğu arıyor ama nerede olduğunu bilmiyor. Mutlu olmak için sadece kendi istedikleriniz olmak zorunda değildir. Mutluluğunuz bazen başkalarının mutluluğunda gizlidir. Mutluluk verin ki, o size geri dönsün. Egonuzu kendinizden uzak tutun. Egonuzu azaltın ki mutluluğunuz çoğalsın. Egonuzun sizi yenmesine izin vermeyin. Böylece, daha çok mutlu olduğunuzu göreceksiniz...

Sevgilerimle..


Atiye xx..

You Might Also Like

0 yorum: